Хочете розмістити статтю в нашому Блозі? Дізнатися про умови
Ми у Telegram Приєднатись
Онлайн курси на Study To OnlineОнлайн курси на Study To Online
  • Усі Курси
    • SEO
    • SMM
    • WEB
    • Аналітика
    • Вивчення мов
    • Графіка
    • Контент
    • Маркетинг
    • Менеджмент
    • Програмування
    • Реклама
    • Фріланс
  • Безкоштовні Курси
  • Школи
    • WebPromoExperts
    • WAY UP
  • Инструменти
    • Калькулятор
      • Онлайн Калькулятори для маркетологів
      • Онлайн калькулятор відсотків
  • IT Словник
  • Сервіси
    • E-Mail
    • SEO
    • Біржі Фрілансу
    • Хостинг
    • Платформи для створення онлайн-курсів
  • Блог
    • Frontend
    • SEO
    • SMM
    • Soft Skills
    • UX/UI-Дизайн
    • Аналітика
    • Інтернет Маркетинг
    • Контент
    • Програмування
    • Реклама
    • Створення сайтів
    • Фріланс
Що ти шукаєш?
Історія пошуку:
UA | RU
Онлайн курси на Study To OnlineОнлайн курси на Study To Online
Що ти шукаєш?
Історія пошуку:
Меню Курси
  • Усі Курси
    • SEO
    • SMM
    • WEB
    • Аналітика
    • Вивчення мов
    • Графіка
    • Контент
    • Маркетинг
    • Менеджмент
    • Програмування
    • Реклама
    • Фріланс
  • Безкоштовні Курси
  • Школи
    • WebPromoExperts
    • WAY UP
  • Инструменти
    • Калькулятор
      • Онлайн Калькулятори для маркетологів
      • Онлайн калькулятор відсотків
  • IT Словник
  • Сервіси
    • E-Mail
    • SEO
    • Біржі Фрілансу
    • Хостинг
    • Платформи для створення онлайн-курсів
  • Блог
    • Frontend
    • SEO
    • SMM
    • Soft Skills
    • UX/UI-Дизайн
    • Аналітика
    • Інтернет Маркетинг
    • Контент
    • Програмування
    • Реклама
    • Створення сайтів
    • Фріланс
  • SEO
  • WEB
    • UX/UI-Дизайн
  • Контент
    • Контент Маркетинг
    • Копірайтинг
  • Маркетинг
    • E-mail Маркетинг
  • Аналітика
  • YouTube
  • Реклама
    • Таргетована реклама
    • Контекстна реклама
  • Безкоштовні курси
  • SMM
    • Instagram
    • TikTok
    • Facebook
UA | RU
Facebook Linkedin Twitter Youtube Instagram Tik-Tok

Калькулятор Показника Клікабельності Рекламного Оголошення

Поширити

Калькулятори для Інтернет Маркетологів

Калькулятор CRR

Калькулятор CPC

Калькулятор CR

Калькулятор ROAS

Калькулятор CPL

Калькулятор ROI

Калькулятор CPM

Калькулятор ROMI

Калькулятор LTV

Калькулятор CPA

Калькулятор CPO

Калькулятор CAR

Калькулятор RPC

Калькулятор AOV

Калькулятор LCR

Калькулятор RPR

Калькулятор САС

Калькулятор Сhurn Rate

Що таке CTR (Click Through Rate) або коефіцієнт клікабельності

Click Through Rate (CTR), або Коефіцієнт Клікабельності, – це важливий показник, який використовується в цифровому маркетингу для оцінки ефективності рекламних кампаній. Він показує, який відсоток користувачів, що побачили оголошення, кликнули саме на нього.

Регулярний аналіз та оптимізація CTR можуть призвести до підвищення показників кампанії, зниження витрат на рекламу та збільшення конверсій.

Що вважати хорошим показником CTR?

На визначення “хорошого” показника Клікабельності Рекламного Оголошення може впливати безліч різних чинників, як від сфер діяльності, до типів реклами та платформи, на якій вона розміщена.

Для контекстної реклами в пошукових системах, таких як Google, середній CTR може становити від 2% до 5%, це вказує на те, що з кожних 100 показів реклами, від двох до п’яти кліків вважаються прийнятним результатом. Однак, у деяких висококонкурентних галузях, де боротьба за увагу споживача є особливо гострою, навіть CTR в 1% може вважатися хорошим результатом.

Важливо пам’ятати, що показник CTR це не єдина метрика, яка показує успіх рекламної кампанії. Оскільки вона не показує конверсію відвідувачів у покупців, що є кінцевою метою більшості рекламних компаній. Тому під час аналізу ефективності рекламної компанії, крім CTR, важливо також враховувати коефіцієнт конверсії (CR), який показує, яка частка кліків призвела реальних клієнтів, які вчинили необхідну дію (купівля або підписка).

У контексті відеореклами, наприклад на YouTube, “хороший” CTR може бути значно нижчим, оскільки користувачі часто переглядають відео для розваги або інформації, а не з метою кліка по рекламі. Тут середній CTR може варіюватися від 2% до 10%, з 6% в якості конкурентоспроможного показника.

Як розрахувати показник CTR

Формула CTR
Формула CTR

Приклад:
Уявімо, що ваше рекламне оголошення було показано 10,000 разів (це кількість показів), і на нього клікнули 200 разів (це кількість кліків). У цьому випадку CTR розраховуватиметься таким чином:

CTR = ( 200 / 10 000) * 100 % = 2%

Отже, зі 100 користувачів, які побачили Ваше оголошення, 2 користувачі клікнули на нього.

Значення CTR у маркетингу

  • Ефективність реклами
    Високий CTR вказує на те, що оголошення привертає увагу і викликає інтерес у користувачів.
  • Якість трафіку
    Високий CTR зазвичай означає, що аудиторія рекламного оголошення релевантна і зацікавлена в продукті або послузі.
  • Оптимізація витрат
    У системах контекстної реклами, таких як Google Ads, високий CTR може знизити вартість за клік (CPC) і покращити позиції рекламного оголошення.

Як покращити CTR

Якщо у Ваших рекламних оголошень низький CTR, тоді скористайтеся основними порадами як його збільшити:

  • Оптимізація заголовків і текстів

    Створюйте заголовки, які привертають увагу, і тексти, які спонукають до дії.
  • Використання якісних візуальних матеріалів

    Яскраві та релевантні зображення або відео можуть значно підвищити привабливість оголошення.
  • A/B тестування

    Проводьте тести з різними варіантами оголошень, щоб визначити, які елементи працюють найкраще.
  • Аналіз цільової аудиторії

    Періодично переглядайте та коригуйте налаштування таргетингу, щоб залучати більш релевантну аудиторію.
  • Заклики до дії (CTA)

    Використовуйте чіткі та переконливі заклики до дії, щоб стимулювати користувачів клікнути на оголошення.
Словник

Словник із 600+ професійних термінів для маркетологів, SEO фахівців, програмістів, дизайнерів, дизайнерів та інших професій

Перейти
Онлайн Сервіси

Сервіси які будуть корисними в галузі SEO, SMM, E-Mail-маркетингу, аналітики, маркетингу, біржі фрілансу, хостинги та багато іншого

Перейти

Великий вибір онлайн курсів

Онлайн курс з SEO

SEO Фахівець Рівня PRO

Онлайн курс PPC Фахівець

PPC Фахівець

Онлайн курс SMM Фахівець

SMM Фахівець

Онлайн курс Просування в TikTok

Просування у TikTok

Онлайн курс з WEB аналітики

WEB Аналітика

Онлайн курс Instagram для бізнесу

Instagram Для Бізнесу

Онлайн курс Контент маркетинг

Контент-Маркетинг

Онлайн курс Фахівець з інтернет маркетингу

Фахівець з Інтернет Маркетингу

Онлайн курс Просування на YouTube

Просування на YouTube

Онлайн курс Копірайтер

Креативний Копірайтер

Популярне з нашого блогу

Поширені помилки юзабіліті сайту
UX/UI-Дизайн

Поширені помилки в юзабіліті сайту

Як запустити магазин в Інстаграм. Традиційний спосіб
InstagramSMMІнтернет Маркетинг

Як запустити магазин в Інстаграм

Популярні мови програмування
Програмування

Популярні мови програмування

Ui-дизайн: принципи праці та розробка проєктів
UX/UI-ДизайнWEB-Дизайн

UI-дизайн: принципи праці та розробка проєктів

SWOT Аналіз
АналітикаІнтернет Маркетинг

SWOT-Аналіз

Корпоративний блог як інструмент просування компанії
Контент

Корпоративний блог як інструмент просування компанії

50 Гарячі клавіші Figma на Windows
Без категорії

50 Гарячі клавіші Figma на Windows

50 Гарячі клавіші Figma на MacOS
Без категорії

50 Гарячі клавіші Figma на MacOS

HTTP Коди відповіді сервера
SEO

HTTP Коди відповіді сервера

Розширення Google Chrome для SEO фахівця
SEO

Розширення Google Chrome для SEO фахівців

  • ПІДТРИМКА

    • Контакти

    • Від Автора

    • F.A.Q

    • Угода користувача

    • Політика конфіденційності

  • САЙТ

    • Блог

  • КУРСИ

    • Всі

    • Безкоштовні

  • КОРИСНЕ

    • Калькулятори

    • Сервіси

      Новий
    • Словник

      Новий

давай дружити

Ми намагаємося не докучати, і сповіщати тільки про корисні новини нашого сайту, і приємні акції наших партнерів :)

 Надано SendPulse
Facebook Twitter Instagram Pinterest Linkedin Tik-tok Youtube Telegram

*Адміністрація сайту може отримувати комісійну винагороду в разі придбання Вами курсів або послуг, запропонованих на сторінках сайту
Копіювання матеріалів з цього сайту дозволено тільки за наявності активного посилання на джерело.
18+ 2020 – 2025

Курси
Словник
Блог
Кальулятори
На цьому сайті ми використовуємо файли cookie для оптимізації та покращення якості роботи. Продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з нашою Політикою Конфіденційності та Угодою користувача
Добре, Я Згоден