Хочете розмістити статтю в нашому Блозі? Дізнатися про умови
Ми у Telegram Приєднатись
Онлайн курси на Study To OnlineОнлайн курси на Study To Online
  • Усі Курси
    • SEO
    • SMM
    • WEB
    • Аналітика
    • Вивчення мов
    • Графіка
    • Контент
    • Маркетинг
    • Менеджмент
    • Програмування
    • Реклама
    • Фріланс
  • Безкоштовні Курси
  • Школи
    • WebPromoExperts
    • WAY UP
  • Инструменти
    • Калькулятор
      • Онлайн Калькулятори для маркетологів
      • Онлайн калькулятор відсотків
  • IT Словник
  • Сервіси
    • E-Mail
    • SEO
    • Біржі Фрілансу
    • Хостинг
    • Платформи для створення онлайн-курсів
  • Блог
    • Frontend
    • SEO
    • SMM
    • Soft Skills
    • UX/UI-Дизайн
    • Аналітика
    • Інтернет Маркетинг
    • Контент
    • Програмування
    • Реклама
    • Створення сайтів
    • Фріланс
Що ти шукаєш?
Історія пошуку:
UA | RU
Онлайн курси на Study To OnlineОнлайн курси на Study To Online
Що ти шукаєш?
Історія пошуку:
Меню Курси
  • Усі Курси
    • SEO
    • SMM
    • WEB
    • Аналітика
    • Вивчення мов
    • Графіка
    • Контент
    • Маркетинг
    • Менеджмент
    • Програмування
    • Реклама
    • Фріланс
  • Безкоштовні Курси
  • Школи
    • WebPromoExperts
    • WAY UP
  • Инструменти
    • Калькулятор
      • Онлайн Калькулятори для маркетологів
      • Онлайн калькулятор відсотків
  • IT Словник
  • Сервіси
    • E-Mail
    • SEO
    • Біржі Фрілансу
    • Хостинг
    • Платформи для створення онлайн-курсів
  • Блог
    • Frontend
    • SEO
    • SMM
    • Soft Skills
    • UX/UI-Дизайн
    • Аналітика
    • Інтернет Маркетинг
    • Контент
    • Програмування
    • Реклама
    • Створення сайтів
    • Фріланс
  • WEB
    • UX/UI-Дизайн
  • Контент
    • Контент Маркетинг
    • Копірайтинг
  • Маркетинг
    • E-mail Маркетинг
  • Аналітика
  • YouTube
  • Реклама
    • Таргетована реклама
    • Контекстна реклама
  • Безкоштовні курси
  • SMM
    • Instagram
    • TikTok
    • Facebook
  • SEO
UA | RU
Facebook Linkedin Twitter Youtube Instagram Tik-Tok
Головна Калькулятор Онлайн Калькулятори для маркетологів

Калькулятор CAC

Калькулятор Вартості Залучення Одного Клієнта (CAC)

Поширити

Калькулятори для Інтернет Маркетологів

Калькулятор CRR

Калькулятор CPC

Калькулятор CR

Калькулятор ROAS

Калькулятор CPL

Калькулятор ROI

Калькулятор CPM

Калькулятор ROMI

Калькулятор LTV

Калькулятор CPA

Калькулятор CPO

Калькулятор CAR

Калькулятор RPC

Калькулятор AOV

Калькулятор LCR

Калькулятор RPR

Калькулятор CTR

Калькулятор Сhurn Rate

Що таке CAC (Customer Acquisition Cost)

Customer Acquisition Cost (CAC), або Вартість Залучення Одного Клієнта, є важливим показником, що визначає, скільки коштів витрачається на залучення одного нового клієнта.

Цей показник допомагає оцінити ефективність маркетингових і продажних стратегій.

Навіщо знати Вартість Залучення Клієнта (CAC)

Аналіз рентабельності інвестицій (ROI)

  • Оцінка ефективності: знання CAC дає змогу бізнесу визначити, наскільки ефективно працюють маркетингові та продажні стратегії
  • Порівняння з доходами: можливість порівняти витрати на залучення клієнтів з доходами від цих клієнтів, щоб оцінити прибутковість маркетингових кампаній.

Оптимізація маркетингових бюджетів

  • Стратегічне планування: допомагає бізнесу ефективно розподіляти маркетинговий бюджет, фокусуючи ресурси на найефективніших каналах
  • Зниження витрат: можливість виявити неефективні витрати й оптимізувати маркетингові компанії для зниження CAC

Оцінка прибутку від кожного з клієнтів

  • Розуміння рентабельності: CAC у поєднанні з LTV дає змогу оцінити загалом рівень прибутку від клієнта впродовж усього періоду взаємодії
  • Балансування витрат: допомагає знайти баланс між витратами на залучення клієнтів і доходами, які ці клієнти приносять

Ухвалення обґрунтованих бізнес-рішень

  • Коригування стратегій: на основі аналізу CAC можна ухвалювати обґрунтовані рішення щодо коригування маркетингових стратегій і, можливо, зміни підходів до самих продажів
  • Прогнозування: допомагає прогнозувати майбутні витрати і планувати маркетингові бюджети.

Оцінка життєздатності бізнесу

  • Оцінка ефективності: високий CAC може свідчити про необхідність перегляду бізнес-моделі або маркетингових стратегій
  • Залучення інвесторів: інвестори часто аналізують CAC як один із показників для оцінювання життєздатності бізнесу та його потенціалу для зростання

Як розрахувати Вартість Залучення Клієнта

Формула CAC (Вартість Залучення Одного Клієнта)
Формула CAC (Вартість Залучення Одного Клієнта)

де:

Загальні витрати на залучення клієнтів:

  • Маркетингові витрати: витрати на рекламу, контент-маркетинг, SEO, SMM тощо.
  • Витрати на продажі: заробітна плата команди, витрати на різноманітні інструменти та програмне забезпечення
  • Інші витрати: витрати на конференції, виставки, партнерські програми тощо.

Кількість нових клієнтів: всіх нові клієнти які були залучені за певний період (місяць, квартал, рік).

Приклад розрахунку Вартості Залучення Одного Клієнта (CAC)

Дані:

  • Загальні витрати на маркетинг і продажі за місяць: 500 000 грн
  • Кількість нових клієнтів за місяць: 250

Розрахунок:

CAC = 500000 / 250 = 2000 

Таки чином CAC у 2 000 грн показує, що на залучення одного нового клієнта витрачається 2 000 грн.

Який показник CAC є хорошим?

Визначення того, який показник Customer Acquisition Cost (CAC) буде хорошим, залежить від багатьох факторів, включаючи специфіку галузі, бізнес-модель та цінову політику.

Проте, існують загальні принципи, які допомагають оцінити, наскільки CAC є прийнятним для конкретного бізнесу.

Галузеві стандарти:

Різні галузі мають свої специфічні норми та очікування щодо показника CAC.
Наприклад, в технологічних компаніях або e-commerce бізнесах допустимий CAC може бути вищим, ніж у традиційних галузях, через високі потенційні доходи від клієнтів.

Період окупності CAC:

Ідеально, якщо витрати на залучення клієнта (CAC) окуповуються за 6-12 місяців. У цьому випадку це показує, що доходи від нового клієнта перекривають витрати на його залучення впродовж першого року.

Співвідношення CAC та LTV (Lifetime Value)

Оцінка співвідношення LTV до CAC допомагає зрозуміти ефективність стратегії залучення та утримання клієнтів, а також виявити можливості для покращення бізнес-моделі.

Розглянемо більш детально кожне співвідношення

Співвідношення LTV до CAC 1:1

Якщо LTV дорівнює CAC, це означає, що бізнес витрачає стільки ж коштів на залучення клієнта, скільки отримує від нього протягом усього періоду співпраці.
У цьому випадку бізнес не отримує прибутку від своїх клієнтів, усі доходи йдуть на покриття витрат на залучення клієнтів.
Наслідком такого співвідношення в довгостроковій перспективі буде збільшення загальних витрат компанії. Щоб цьому запобігти потрібно негайного переглядати маркетингові стратегії та/або зниження витрат.

Співвідношення LTV до CAC 2:1

Це співвідношення показує, що доходи від клієнта вдвічі перевищують витрати на його залучення, хоча при цьому бізнес і отримує певний прибуток, цей рівень все ще вважається низьким, і все ще призводить до збитків.

Співвідношення LTV до CAC 3:1

Це співвідношення вважається оптимальним і “здоровим” для більшості бізнесів, тому що доходи від клієнта втричі перевищують витрати на його залучення. Завдяки такому співвідношенню бізнес отримує прибуток, що дозволяє йому розвиватися.

Співвідношення LTV до CAC 4:1

Таке співвідношення означає, що доходи від клієнта вчетверо перевищують витрати на його залучення, такий рівень є дуже вигідним для бізнесу, бо забезпечує значний прибуток, що дає змогу значно інвестувати в інновації, розвиток продуктів і розширення ринку.

Співвідношення LTV до CAC
Співвідношення LTV до CAC

5 кроків, щоб зменшити Вартість Залучення Клієнта (CAC)

Цільова аудиторія та позиціонування

Чітке визначення цільової аудиторії дозволяє бізнесу спрямувати свої маркетингові компанії на найбільш перспективні сегменти ринку, а аналіз та оптимізація позиціонування допомагає привернути клієнтів, які краще відповідають унікальним пропозиціям продукту чи послуги.

Ефективність маркетингових каналів

Оцінка різних маркетингових каналів за їхньою вартістю та ефективністю дозволяє зосередити зусилля на тих, що працюють краще, і відмовитися від тих, що не приносять значних результатів.

Оптимізація конверсії

Покращення сайту/лендінга, використання A/B-тестування та удосконалення процесу конверсії можуть значно знизити витрати на залучення клієнтів, збільшуючи при цьому їхню кількість.

Утримання клієнтів

Збереження і задоволення існуючих клієнтів дозволяє знизити витрати на залучення нових. Для цього можна застосувати програми лояльності, персоналізований сервіс які зможуть підвищити лояльність клієнтів та знизити їх відтік.

Співпраця та партнерство

Встановлення стратегічних партнерських відносин та співпраця з іншими брендами чи компаніями може допомогти знизити витрати на маркетинг, завдяки обміну ресурсами та аудиторіями для спільного просування продуктів чи послуг.

Словник

Словник із 600+ професійних термінів для маркетологів, SEO фахівців, програмістів, дизайнерів, дизайнерів та інших професій

Перейти
Онлайн Сервіси

Сервіси які будуть корисними в галузі SEO, SMM, E-Mail-маркетингу, аналітики, маркетингу, біржі фрілансу, хостинги та багато іншого

Перейти

Великий вибір онлайн курсів

Онлайн курс з SEO

SEO Фахівець Рівня PRO

Онлайн курс PPC Фахівець

PPC Фахівець

Онлайн курс SMM Фахівець

SMM Фахівець

Онлайн курс Просування в TikTok

Просування у TikTok

Онлайн курс з WEB аналітики

WEB Аналітика

Онлайн курс Instagram для бізнесу

Instagram Для Бізнесу

Онлайн курс Контент маркетинг

Контент-Маркетинг

Онлайн курс Фахівець з інтернет маркетингу

Фахівець з Інтернет Маркетингу

Онлайн курс Просування на YouTube

Просування на YouTube

Онлайн курс Копірайтер

Креативний Копірайтер

Популярне з нашого блогу

Поширені помилки юзабіліті сайту
UX/UI-Дизайн

Поширені помилки в юзабіліті сайту

Як запустити магазин в Інстаграм. Традиційний спосіб
InstagramSMMІнтернет Маркетинг

Як запустити магазин в Інстаграм

Популярні мови програмування
Програмування

Популярні мови програмування

Ui-дизайн: принципи праці та розробка проєктів
UX/UI-ДизайнWEB-Дизайн

UI-дизайн: принципи праці та розробка проєктів

SWOT Аналіз
АналітикаІнтернет Маркетинг

SWOT-Аналіз

Корпоративний блог як інструмент просування компанії
Контент

Корпоративний блог як інструмент просування компанії

50 Гарячі клавіші Figma на Windows
Без категорії

50 Гарячі клавіші Figma на Windows

50 Гарячі клавіші Figma на MacOS
Без категорії

50 Гарячі клавіші Figma на MacOS

HTTP Коди відповіді сервера
SEO

HTTP Коди відповіді сервера

Розширення Google Chrome для SEO фахівця
SEO

Розширення Google Chrome для SEO фахівців

  • ПІДТРИМКА

    • Контакти

    • Від Автора

    • F.A.Q

    • Угода користувача

    • Політика конфіденційності

  • САЙТ

    • Блог

  • КУРСИ

    • Всі

    • Безкоштовні

  • КОРИСНЕ

    • Калькулятори

    • Сервіси

      Новий
    • Словник

      Новий

давай дружити

Ми намагаємося не докучати, і сповіщати тільки про корисні новини нашого сайту, і приємні акції наших партнерів :)

 Надано SendPulse
Facebook Twitter Instagram Pinterest Linkedin Tik-tok Youtube Telegram

*Адміністрація сайту може отримувати комісійну винагороду в разі придбання Вами курсів або послуг, запропонованих на сторінках сайту
Копіювання матеріалів з цього сайту дозволено тільки за наявності активного посилання на джерело.
18+ 2020 – 2025

Курси
Словник
Блог
Кальулятори
На цьому сайті ми використовуємо файли cookie для оптимізації та покращення якості роботи. Продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з нашою Політикою Конфіденційності та Угодою користувача
Добре, Я Згоден